xe Deszy - Gondolatok: Életemben először

Pages

Subscribe:

2012. december 30., vasárnap

Életemben először

Molyon tette fel valaki a következő kérdést:

És ti mit csináltatok idén életetekben először? :)

És ezen elgondolkoztam. Pont a szobatársammal beszélgettünk erről, amikor elzarándokoltunk a Nemzeti Színházhoz, én meg életemben először mentem fel a zikkuratban, amit ott van. (Szobatársam szerint csiga. :D) És arról beszélgettünk, hogy már mennyi elsőnk volt együtt. 

Nem tudom, hányan olvastátok A szürke ötven árnyalatát. Nem akarnék most belemenni abba, hogy milyen a könyv, mindenki döntse el maga. De abban van, hogy Christian és Ana számon tartják azokat a dolgokat, amiket egymással csinálnak először. Nekem ez már akkor is nagyon tetszett.

És most ezzel a Moly kérdéssel rövid időn belül harmadszor találom szembe magam a témával. És elsőre nem tudtam, mit írnék rá válasznak. Csináltam én valamit életemben először ebben az évben? Aztán néhány másodperc alatt rájöttem, hogy tulajdonképpen pont az a baj, hogy túl sok első történt velem az idén. Tulajdonképpen az egész élet elsők sorozata, nem igaz?

Na, de hogy a kérdésre válaszoljak is, afféle kemény bemelegítés gyanánt a szép hosszú év végi számvetésem előtt, néhány első idénről, nem fontossági sorrendben:

  • Először jártam Milánóban.
  • Először utaztam a fényvillamossal.
  • Először hajtogattam fenyőfát szalvétából. (Ezt muszáj volt, még friss az élmény. :D A karácsonyi asztalra készült. :D)
  • Először találkoztam New York Times bestseller szerzővel.
  • Először jelent meg történetem, még ha csak e-bookban is.
  • Először olvastam el több, mint 30.000 oldalt egy évben. (Már csak a könyvek tekintetében.)
  • Először nyertem dedikált könyvet a kedvenc írónőmtől. (És gyanítom, utoljára is. :D)
  • Először dolgoztam csokigyárban. (Umpalumpák forever!)
  • Először olvastam könyvet e-book olvasón.
  • Először olvastam el teljes verseskötetet.
  • Először olvastam Sherlock Holmes történetet.
  • Először jártam a Gerbeaudban.
  • Először találkoztam a könyves bloggerekkel, akiket imádok!
  • Először írtam olyan történetet, amit egy konkrét dal ihletett.
  • Először írtam 18+-os HP fanfictiont.
  • Először vettem műbőr nadrágot. (Az apróságok is érnek. :D)
  • Először használtam piros szájfényt. 
  • Először jött oda hozzám olyasvalaki, aki olvassa a blogomat, és egyébként nem ismerősöm.

Na jó,  még biztos ezer más dolog volt, de most első körben ezek jutottak eszembe. Tulajdonképpen jó kis év volt ez. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése