xe Deszy - Gondolatok: Furcsa legjobb barát

Pages

Subscribe:

2012. december 12., szerda

Furcsa legjobb barát

A Google az ember barátja. 

Szerintem ezt a mondatot majd' minden nap kiejtem a számon. Szerintem megszámolni sem tudom, hogy egy nap hányszor használom ezt a keresőt. Bár nem vagyok a Google fordító nagy barátja, egy-egy szó esetében gyakran használom ezt is, illetve a blogjaimmal kapcsolatos keresésben is sokszor segít. 

Bármilyen megdöbbentő ezt elismerni, nem tudom elképzelni, milyenek lennének a mindennapjaim a Google nélkül. Durva gondolat, nem? De tényleg. Rettentően visszalassulna az életem. Olyan apróságokról pedig nem is beszélek, hogy a Bloggert is a Google működteti. Meg a gmailt, a Youtube-ot meg sok minden mást... Magyarul a Google tényleg a legjobb barátom, gyanítom, több időt töltök vele naponta, mint egy-egy élő emberrel. Nem hihetetlen?

És hogy ez most honnan jutott eszembe? Katt ide!

A vég pedig az a pillanat, amikor egyszerűbb a saját blogbejegyzésemre rákeresni a Google-ban, mint végiggondolni, hogy kb. mikor írtam...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése