xe Deszy - Gondolatok: Gives Me Hope

Pages

Subscribe:

2013. szeptember 1., vasárnap

Gives Me Hope


Ma találtam egy weboldalt, hála a Tumblr-nek. 

Az oldal neve Gives Me Hope, azaz Reményt Ad Nekem. 

A működési elv nem túl bonyolult. Az ember beküld egy rövid üzenetet, hogy neki mi ad reményt, aztán ezekből kis kártyaszerű képek készülnek. Ezek folyamatosan felkerülnek az oldalra, ahol bárki elolvashatja őket, és reménycseppeket szedegethet össze idegenektől.

Szerintem mindenki érezte már azt néha, hogy elege van. Hogy hirtelen annyi minden szakadt a nyakába, hogy már nem bírja, és amikor körbenéz, csak a rosszat látja. Az embereket, akik lopnak a másiktól, akik csúfolódnak, kinevetik a másikat, megverik a gyengébbet vagy csak egyszerűen bunkón válaszolnak neki (már bocsánat). Amikor lehet, hogy elég lenne egyetlen mosoly, és azt éreznéd, hogy igen, mégis vannak jó dolgok ezek a világon. 

Na, ez az oldal pont ilyen. Amikor nincs egy idegen, aki rád mosolyog, felmész erre az oldalra, elolvasol egy-két kártyát, és érzed, hogy a világ helyrebillen, mert vannak még jó emberek, jó célok az életben. 

Csak szemléltetésképpen néhány:






Én amúgy is érzékeny vagyok az ilyenekre, de egy-két oldal elolvasása után széles mosoly az arcomon és könnyek a szememben. Gyönyörű történetek kelnek életre, alig néhány sorban.

Gyanítom, én rendszeres látogató leszek. És akárki is találta ki a kezdeményezést: köszönöm!

Ja, és a link, mert azt majdnem elfelejtettem megosztani:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése